God Morgon =)

Tisdag-Torsdag hade jobbet i jönköping
fredags soft hemma sen duscha och fixa mig sen rosell hämta mig kör moped till oskars hem och social & soft sen kl 7 kompisar kommer hit för att förefestoch supa och social =)

jag & melo :P
sen går till stationtåg och väntar på buss till trollhättan och dom äta lite sen hämta pengar oxå som vanlig :D
sen går till bar heter backstage! det är Fett för fan :D supa hårt sen kl halv 2 på natt vi går till Max och äta.....
sen dom går till buss & hem men jag? nej ta svarttaxi skönt ;) med emran...åka till Mc att han ska äta så jag social bara :) sen åka runt och svarttaxi för att jag hjälp till han att skriv sverige och var till? typ...hem kl halv 4 på natt xD hem sova för gott vad annars? haha sen vaknar ganska nyss ;) haha jag vet inte vad ska göra idag :P men vi får se sen väl :) vad gör ni idag? :D
Ha det bra ni ;)
Postat av: melodie
URL: http://fyfansomna.blogg.se/ 2010-08-28 / 20:20:55

din bästa kompis i backstage är 44 år hahahahahahha


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?