URSÄKTA MIG! :S

förlåt att har inte skriv på länge :O

typ 3-4 veckor sen jag hade hjälp till min pappa fixa hans huset i ute ta bort gamla saker iaf sen nya varmt till undra huset typ och nära garaget ta bort sten typ men inte färdigt än :O och köket ta bort ska nya köket men jag har ej se på nya köket men jag ska se på den ni får se bilder sen

1 vecka sen dra t örre hos tove hela vecka och fest hos karin sen pub frimis men det är ok :/ fredags vi dra till sthlm hos toves pappa lördags fest toves släkt supa o äta o scoial typ söndags hemma soft som fan och silten idag toves mamma hämta oss i hos pappa sen handla mat sen hem hos mamma och äta hamburgare sen leka med avlin o cn o tove fotboll :) det är rolig =) sen vi spela olika typ men nu vi spela saw :D

ha det bra ni :) ByeBye!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?