Hejhej!

jag har ej tid med blogg före vecka :P
så jag ska berätta t er nu :P
hade jobbet i halmstad i vecka sen på torsdag dra till örebro och träffas min älskling sen går till coop och handla mat sen hem hos älskling o mysig :) sen

på fredag träffas sabina o sab i stan och vi köpa sprit sen hem soft och jag spela saw :D och jag har mål alla saw :O haha fett sen seb och sabina kommer hit och supa social och foto på oss sen träffas jelena typ..vi busa jämt haha det är kul och alla är däcka tror jag xD

lördag jag är lite bakis som vanlig. älskling mår toppen :O vi ligger i sängen o mysa...sen vi äter o titta på film sen dra till coop och hanlda mat älsklings favvo mat :D det är mums iaf ;) sen spela saw från börja det är kul vill bara spela mermer :D men det är ganska svårt! och ute röker med kompisar o social typ..sen mer?  älskling har färgen håret brun det är sexigsnygg :D hmm glöm (A)

Söndags soft hemma hos hon typ. spela saw med sabina o seb o social skönt lugnt hemma :) och hade beställ pizza åt mig o älskling..och har färgen håret mig bara lite men FAIL XD

idag somna mig på morgon skulle åka tåg kl 9 men ta nästa kl 11 till jönköping..








haha xD FAIL hår men byss det är coolt iaf

älskling jag saknar dig jättemkt o behöver dig ju och jag har ledsen idag när jag ska går ut från din dörr du vet!

Ha det bra ni :) byebye!


Postat av: Tove
URL: http://fuckyss.blogg.se/ 2010-09-06 / 15:58:11

åh, så söt du är när du ledsen samtiden kramade

med mig innan du drog!



Men på fredag ska tro till dig! <333

älskar dig jättemkt vettu?


Postat av: Tove
URL: http://fuckyss.blogg.se/ 2010-09-07 / 19:10:49

yesyes, tre dagar kvar ;)

love yooou!


Postat av: E'a
URL: http://Andrevstam.blogg 2010-09-13 / 23:38:43

Skön blogg!


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?