HELLO AGAIN!

Hos älsklingen mig fredags.


men vilket segt var det i rest fredags..
Tåget kommit så sent, typ i en halv timme.
sen hoppade. tove av med en kompis som sagt att hennes pappa hämtade
oss i herrljunga sen lämnade mig i vänersborg, det var segt att dit pga
jävla gammal gubbar som kördde jävel långsamt! *tutaa*
haha :P

men :( idag måste man hem ifrån älskling :( inte roligt vettni.
haha, men vi ska snart dra t stan och äta ute ^^
Hoppas att de e gott :P jag ska för älsklingen överraska till tove typ,
som sagt att inte säga vart vi ska äte. haha
låter mys ;)

ah, vet ni vad? ;)
att tre st tavlor har klart att sätta på väggen!
Här får ni se!


idag..det är fyfan att tråkig älskling åka till örebro idag lämna mig :( jag saknar hon reden!
och vill vara med hon till örebro :/ men kan inte ju det är jobbig :( jag har tråkig nu för att älskling finns inte här :O herregud behöver hon för alltid!
imorgon ska dra till halmstad och jobbar suck! tills torsdag ska dra till örebro och träffas älskling :D

Ha Det Bra Ni ;) ByeBye


Postat av: Tove
URL: http://fuckyss.blogg.se/ 2010-09-13 / 18:39:24

ja det menar jag allvar med dig <3

kan inte leva utan dig vettu?

jag älskar dig jättemkt, behöver dig här nu <3

på torsdag så väntar du bara <3333


Postat av: Tove
URL: http://fuckyss.blogg.se/ 2010-09-13 / 19:19:56

JAG ÄLSKAR DIG FÖR HELVETE


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?