tove..vet du vad?



jag älskar dig så jättemkt
Du gör mig alltid att lyckligt, gör mig att ler.
Du är min, och jag är din.
Tänker på dig i varje sek, behöver dig i varje sek.
Min hjärtan är låst för dig för alltid <3
Jag älskar dig jättemkt än vad ni anta.
du gör mig alltid att glad gör mig att ler
jag kan inte slut med dig för alltid
jag kan inte lämna dig för alltid
jag vill ha med dig i framtid
min hjärta kan inte slut att älskar dig för alltid än ni tror!




du vet att om du är bort då jag är ledsen för att vill inte att du ska åka ifrån mig
vi har rätt stil för oss
jag vill ha barn med dig
jag vill hjälp till dig om allt fråga mig bara!
jag hoppas att vi ska håller så länge tillsamma för alltid!

JAG ÄLSKAR DIG TOVE NILSSON!
Postat av: Zoofie
URL: http://zoofie.devote.se 2010-09-14 / 09:22:29

Otroligt vacker tjej!


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?